Известие

Collapse
No announcement yet.

Пали от втория път - винаги :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от gh0str1d3r
    при мен се получава нещо подобно... рядко, но се случва и то само сутрин когато е студена... колата пали, но работи на 400-500 оборота и не поема газта... гася, паля пак и няма проблеми... или изчаквам 1-2 минути и тя сама си заработва... първо мислех че е от дебитомера, смених го и пак го ннаправи... после мислех че е от сондата, смених я и продължава... сега вече не му обръщам внимание, но ако някой има идея от какво може да е, ще съм благодарен а, тая мизерия дето я е правила на ранобудничето колица ми я правеще и мойта, но се оказа дебитомер (ама аз първо помпата смених, че по евтина - 400 лева (амаан от майстори ей!!!))
    а ти да не си случайно с конусен филтър заврян в двигателя ?
    alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Sergey_gigov
      Първоначално публикувано от gh0str1d3r
      при мен се получава нещо подобно... рядко, но се случва и то само сутрин когато е студена... колата пали, но работи на 400-500 оборота и не поема газта... гася, паля пак и няма проблеми... или изчаквам 1-2 минути и тя сама си заработва... първо мислех че е от дебитомера, смених го и пак го ннаправи... после мислех че е от сондата, смених я и продължава... сега вече не му обръщам внимание, но ако някой има идея от какво може да е, ще съм благодарен а, тая мизерия дето я е правила на ранобудничето колица ми я правеще и мойта, но се оказа дебитомер (ама аз първо помпата смених, че по евтина - 400 лева (амаан от майстори ей!!!))
      а ти да не си случайно с конусен филтър заврян в двигателя ?
      не нямам конусен филтър, съвсем нормален си е
      Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от gh0str1d3r
        а иначе и аз имам огромно желание да ида до бобо, но просто ми е невъзможно, до 17:30 съм на работа, а той работи до 18-18:30 без събота и неделя
        Ами 0остави я сутринта,и ще си я вземеш вечерта
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury
          Първоначално публикувано от gh0str1d3r
          а иначе и аз имам огромно желание да ида до бобо, но просто ми е невъзможно, до 17:30 съм на работа, а той работи до 18-18:30 без събота и неделя
          Ами 0остави я сутринта,и ще си я вземеш вечерта
          хмм.. не се бх сетил... по- скоро ще я оставя вечерта и ще си я взема на другата вечер... мерси за идеята
          Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Yon
            Първоначално публикувано от blabla
            Хвърлиха ми днеска една идея......
            Включваш на контакт без да палиш да светнат лампите ,изчакваш 2-3 секунди и връщаш(изключваш) обратно. Повтаряш процедурата но този път вместо да изключиш , палиш
            Абе, май има нещо което прецаква ключа, пробвах с резервния ключ - сутринта запали от раз, ама на следващото палене и той се прецака Имам подозрения, че новия SW на компа бъгва ключа. Колега, ще пробвам идеята с мнимото палене, да видиме дали ще я излъжа тая гад и ще ти кажа как е.
            Alfa 145 1.6 TS 16V '99
            Toyota Corolla 1.4 VVTi

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от gh0str1d3r
              Първоначално публикувано от Mury
              Първоначално публикувано от gh0str1d3r
              а иначе и аз имам огромно желание да ида до бобо, но просто ми е невъзможно, до 17:30 съм на работа, а той работи до 18-18:30 без събота и неделя
              Ами 0остави я сутринта,и ще си я вземеш вечерта
              хмм.. не се бх сетил... по- скоро ще я оставя вечерта и ще си я взема на другата вечер... мерси за идеята
              Ох, това с оставянето вече го практикувам от доста време, ако нямаш резервна кола обаче от Малашевци до Младост таксито е доста соленко
              Alfa 145 1.6 TS 16V '99
              Toyota Corolla 1.4 VVTi

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от gh0str1d3r
                Първоначално публикувано от Sergey_gigov
                Първоначално публикувано от gh0str1d3r
                при мен се получава нещо подобно... рядко, но се случва и то само сутрин когато е студена... колата пали, но работи на 400-500 оборота и не поема газта... гася, паля пак и няма проблеми... или изчаквам 1-2 минути и тя сама си заработва... първо мислех че е от дебитомера, смених го и пак го ннаправи... после мислех че е от сондата, смених я и продължава... сега вече не му обръщам внимание, но ако някой има идея от какво може да е, ще съм благодарен а, тая мизерия дето я е правила на ранобудничето колица ми я правеще и мойта, но се оказа дебитомер (ама аз първо помпата смених, че по евтина - 400 лева (амаан от майстори ей!!!))
                а ти да не си случайно с конусен филтър заврян в двигателя ?
                не нямам конусен филтър, съвсем нормален си е
                а от кога не си го сменял ?
                alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от blabla
                  Първоначално публикувано от Yon
                  Първоначално публикувано от blabla
                  Хвърлиха ми днеска една идея......
                  Включваш на контакт без да палиш да светнат лампите ,изчакваш 2-3 секунди и връщаш(изключваш) обратно. Повтаряш процедурата но този път вместо да изключиш , палиш
                  Абе, май има нещо което прецаква ключа, пробвах с резервния ключ - сутринта запали от раз, ама на следващото палене и той се прецака Имам подозрения, че новия SW на компа бъгва ключа. Колега, ще пробвам идеята с мнимото палене, да видиме дали ще я излъжа тая гад и ще ти кажа как е.

                  не е софтуера - поптата най вероятно
                  alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Sergey_gigov
                    Първоначално публикувано от blabla
                    Първоначално публикувано от Yon
                    Първоначално публикувано от blabla
                    Хвърлиха ми днеска една идея......
                    не е софтуера - поптата най вероятно
                    Ако искаш да кажеш помпата - не е тя, проверено е вече (това беше първото съмнение), но ако беше помпа щеше да прави мизерия и после, струва ми се, а не само при паленето.
                    Alfa 145 1.6 TS 16V '99
                    Toyota Corolla 1.4 VVTi

                    Comment


                    • #25
                      blabla, и аз имам същия проблем с паленето когато е студена. Пиши какво е станало, като я оправиш, че и тук в Бургас са голяма рядкост читавите майстори. Поне да им казвам какво да правят...
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment


                      • #26
                        абе от къде да знам не съм майстор - просто предположих че може и помпата да прави чакмаци - то като е смена не ознавача че не може да ги прави - нали ?
                        alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                        Comment


                        • #27
                          Абе аман от майстори ! Всички са маскари и само кинти чакат. Нещо ми писна вече от всички майстори, та незнам кога ще го оправя тоя проблем, ще карам така за сега (нищо че ме дразни), ако все пак се намери решение, ще ви споделя веднага
                          Alfa 145 1.6 TS 16V '99
                          Toyota Corolla 1.4 VVTi

                          Comment


                          • #28
                            Тази сутрин и на мен ми се случи същото (за първи път). Точно когато оборотите падаха и трябваше да се включи смукача, той не се включи и двигателя изгасна. Втория път нямаше проблеми! blabla ако разрешиш този проблем, моля те сподели от какво е! Благодаря!

                            Comment


                            • #29
                              Айде де..коли с характер , какво да ги правиш
                              BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                              Comment


                              • #30
                                ПОМПАТА!!!!

                                При мен беше същия проблем. Пали винаги от втория път независимо дали е топла или студена!!! нямаше проблем ако я паля до 5-10 мин след като съм я изгасил!!!!! ПОМПАТА се оказа!!!! просто не задържа налягане или нещо такова !!!! смених я с втора употреба за 100 лв и сега всичко е наред!!! Иначе старата си работеше нормално!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X